Провера исправности сирена за јавно узбуњивање
Прати нас на мрежама

Општинске вести

Провера исправности сирена за јавно узбуњивање

Клик на вести

Објављено

-

Општина Бачка Паланка је обавештена актом МУП Републике Србије – Сектора за ванредне ситуације – Управе за ванредне ситуације у Новом Саду бр. 07.21.3 број:217-6/24-442 од дана 02. септембра 2024. године, а у складу са обавезама проистеклим из акта Сектора за ванредне ситуације од 08. маја 2023. године, поновљеним дана 28. фебруара 2024. године и члана 29. Закона о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама („Службени гласник Републике Србије“ бр. 87/2018), а које се односе на предузимање адекватних мера за довођење система за јавно узбуњивање у исправно стање, да је оглашавање сирена за јавно узбуњивање на подручју Јужнобачког управног округа емитовањем сигнала једноличног тона у трајању од 60 секунди (знак за ПРЕСТАНАК ОПАСНОСТИ) предвиђено за дан 11. септембар 2024. године (среда) тачно у 12:00 часова.

С тим у вези, обавештава се становништво на територији општине Бачка Паланка да је за дан 11. септембар 2024. године (среда) тачно у 12:00 часова предвиђено оглашавање сирена за јавно узбуњивање на подручју целог Јужнобачког управног округа, па и на територији општине Бачка Паланка, емитовањем сигнала једноличног тона у трајању од 60 секунди (знак за ПРЕСТАНАК ОПАСНОСТИ).

 

Остави коментар

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Општинске вести

Планиране и реализоване активности јавних предузећа

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Општинско веће разматрало је и прихватило 22. маја Информацију о степену усклађености планираних и реализованих активности јавних предузећа за период 1. јануара до 31. марта ове године.


Информацију је образложио руководилац Одељења за привреду Општинске управе Младен Лучић.

-Увек разматрамо ЈКП „Комуналпројект“ и ЈП „Стандард“. Што се тиче Jавног комуналног предузећа „Комуналпројект“, пословни приходи остварени су са 81 одсто, а пословни расходи са 82 одсто у извештајном периоду. Стање на рачуну предузећа 31. марта било је за 24 одсто веће у односу на план. ЈКП „Комуналпројект“ је у првом кварталу остварило добит од 675 хиљада динара. Када је у питању јавно предузеће „Стандард“, у прва три месеца остварен је негативни пословни резултат и губитак.

Д. З.

Настави са читањем

Општинске вести

Отуђење неизграђеног грађевинског земљишта

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

На заседању Ошптинског већа 22. маја, усвојен је Закључак о покретању поступка отуђења неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини локалне самоуправе и то за парцеле 6678/6 и 6678/7 у катастарској општини Бачка Паланка.


Руководилац Одељења за привреду Општинске управе Младен Лучић рекао је да се поменуте парцеле налазе иза Словачког дома у улици Дунавска обала у нашем граду, а да је парцела 6678/6 површине 9.643 квадратних метара, док је почетна цена 10.643.943,40 динара. Парцела 6678/7 заузима површину од 9.738 квадратних метара, а почетна цена је 10.748.804,40 динара.

-Задужује се надлежна општинска Комисија за грађевинско земљиште да објави оглас и спроведе поступак јавног надметања. Земљиште на овим парцелама је неуређено, а према планској документацији поменуте парцеле намењене су за вишепородично становање, рекао је Лучић.

Донет је и Закључак о покретању поступка отуђења неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини Општине Бачка Паланка јавним надметањем за парцелу број 1/3 у катастарској општини Челарево. Укупна површина парцеле је 31.435 квадратних метара са почетном ценом 15.133.437,70 динара, а налази се код православног гробља у Челареву. Према планској документацији, намењена је за малу привреду и складишта.

Д. З.

Настави са читањем

Општинске вести

Општинско веће: Расправа о извештају о стипендијама

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Фото: Недељне новине

У четвртак, 22. маја у малој сали Скупштине општине одржана је седница Општинског већа на којој се најдужа расправа водила око извештаја о раду Комисије за доделу стипендија за школску 2024/25. годину.


Расправу је покренуо члан Општинског већа Стево Карановић који је поставио питање да ли се општинске стипендије исплаћују студентима блокадерима, заборављајући при том чињеницу да су студенти који нису полагали испите још у систему образовања. Мита Лачански рекао је тим поводом да су студенти блокадери добили стипендије на основу просека из школске 2023/24. године када није било блокада. На крају крајева, додао је Лачански, није локална самоуправа та која треба да проверава да ли неко иде на факултет и полаже испите или не. За то постоје факултетске службе.

Руководитељка Одељења за друштвене делатности Вера Жарковић навела је да су општинске стипендије додељене на основу конкурса расписаног од 2. септембра до 2. октобра за ученике средњих школа, односно од 2. октобра до 2. новембра за студенте. На конкурс се пријавило 248 средњошколаца, односно 168 поднетих пријава за студентске стипендије.

-Додељено је 65 стипендија средњошколцима у висини од 4.000 динара на месечном нивоу, од тога пет стипендија ученицима средњих школа који имају статус особа са инвалидитетом. Додељено је и 95 стипендија студентима у износу од 5.000 динара месечно, од тога пет стипендија студентима са инвалидитетом, рекла је Вера Жарковић.

На крају је извештај ипак усвојен већином гласова, док је Стево Карановић био уздржан.

Представник Дома здравља „Др Младен Стојановић“ Александар Божић предложио је да се дужности мртвозорника разреши докторка медицине Мила Стојановић, а за новог мртвозорника именује доктор Дејан Мајсторовић, што је Општинско веће прихватило.

Чланови Општинског већа дали су сагласност на нови Правилник о унутрашњој организацији и систематизацији радних места у Установи „Културни центар“. Директорка установе Оља Нађ нагласила је да је, због повећаног обима посла, потребно извршити измену назива радног места где се вински мајстор замењује реквизитером – радником за плакате.

Дата је сагласност на одлуку Савета месне заједнице Товаришево о пријему у радни однос и финансирању, средствима општинског буџета, једног запосленог, односно секретара месне заједнице на период од две године.

Измењен је и Правилник о унутрашњој организацији и систематизацији радних места у Општинској управи, где су промењени називи појединих радних места.

Д. З.

Настави са читањем

Najčitanije