ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу помоћи за решавање стамбених потреба избеглица кроз куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности
Прати нас на мрежама

Општинске вести

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу помоћи за решавање стамбених потреба избеглица кроз куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности

Клик на вести

Објављено

-

На основу тачке III Решења о образовању Комисије за реализацију помоћи за решавање стамбених потреба избеглица кроз куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности бр. I-020-4/2024-11 од дана 06. августа 2024. године и члана 9. став 1. и члана 10. став 3. тачка 1) Правилником о раду Комисије за реализацију помоћи за решавање стамбених потреба избеглица кроз куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности (у даљем тексту: Правилник о раду) број: I-016-2/2024-1 од 12. августа 2024 године, Комисија за реализацију помоћи за решавање стамбених потреба избеглица кроз куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности (у даљем тексту: Комисија), на седници, одржаној 14. августа 2024. године, расписује

ЈАВНИ ПОЗИВ

 за доделу помоћи за решавање стамбених потреба избеглица

кроз куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће

непокретности

 

  1. Корисници

Јавни позив се расписује за породице избеглица, која имају пребивалиште/боравиште на територији Општине Бачка Паланка на дан доношења Правилника о рада број: I-016-2/2024-1 (12. август 2024. године) и имају намеру да остану да живе у локалној заједници у којој имају пребивалиште на територији Општине Бачка Паланка.

  1. Предмет јавног позива

Предмет помоћи је куповина сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности.

Помоћ је бесповратна и одобрава се у максималном износу до 1.950.000,00 динара.

Износ за куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности одобрава се у максималном износу до 1.950.000,00 динара.

Изабрани корисник помоћи за решавање стамбених потреба избеглица за куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности и доделу једнократне помоћи у грађевинском и другом материјалу и опреми може додатно да учествује сопственим средствима у купопродајној цени сеоске куће у износу до 50% од износа из става 2. овог члана.

Уколико корисник не учествује сопственим средствима у плаћању купопродајне цене, а вредност сеоске куће са окућницом односно одговарајуће непокретности намењене становању прелази износ од 1.950.000,00 динара, пријава се одбија.

Уколико корисник учествује сопственим средствима, а вредност сеоске куће са окућницом односно одговарајуће непокретности прелази износ од 2.925.000,00 динара, пријава се одбија.

Помоћ ће добити два корисника.

 

III. Услови за избор корисника

Подносилац пријаве на Jавни позив и чланови његовог породичног домаћинства треба да испуне следеће услове:

  1. избеглички статус и то: да имају избеглички статус и поднет захтев за пријем у држављанство Републике Србије, или да им је престао статус избеглице, стекли су држављанство Републике Србије (НАПОМЕНА: наведени услов односи се обавезно на Подносиоца пријаве, а на чланове његовог породичног домаћинства, само уколико су у статусу избеглице или су били у статусу избеглице у Републици Србији);
  2. да имају пријављено пребивалиште/боравиште на територији Општине, у моменту објављивања јавног позива;
  3. да немају у својини непокретност у држави порекла, другој држави или Републици Србији, а којом би могли да реше своје стамбене потребе;
  4. да не могу да користе непокретност у држави свог претходног пребивалишта или у другој држави;
  5. да од момента стицања избегличког статуса нису обновили, отуђили, поклонили или заменили непокретност у Републици Србији, држави порекла и/или у другој држави, а којом би могли да реше своје стамбене потребе;
  6. да нису корисници другог стамбеног програма у процесу интеграције у Републици Србији или програма стамбеног збрињавања/обнове у процесу повратка у држави порекла, којим би могли да реше или су решили своје стамбене потребе;
  7. да немају приходе којима би могли да реше своје стамбене потребе;
  8. да нису на коначној листи реда првенства у другим програмима за трајно решавање стамбене потребе;
  9. да сеоска кућа са окућницом, односно одговарајућа непокретноста за коју подносилац Пријаве подноси Пријаву на Јавни позив испуњава основне услове за живот и становање и да су предметна сеоска кућа и земљиште на којој се иста налази уписане у катастар непокретности на име продавца и без терета, осим уколико је реч о забележби обавезе плаћања накнаде за пренамену земљишта, уколико постоји право стварних службености на непокретности која је предмет купопродаје и другe забележбe правних чињеница које за исход немају престанак или пренос стварних права на предметној непокретности;
  10. да је сеоска кућа са окућницом, односно одговарајућа непокретност за коју Подносилац пријаве подноси Пријаву на Јавни позив уписана у катастру непокретности као:

– непокретност која је преузета из земљишних књига или

– непокретност изграђена пре доношења прописа о изградњи или

– непокретност изграђена са грађевинском дозволом за коју је издата употребна дозвола или

– непокретност уписана по Закону о озакоњењу објеката или

– да је предметна сеоска кућа у поступку легализације, односно озакоњења који још није завршен, а да је на земљишту на коме се налази сеоска кућа за коју Подносилац пријаве подноси Пријаву на Јавни позив дозвољена индивидуална стамбена градња.

  1. да нису у крвном, тазбинском или адоптивном сродству са прдавцем предметне непокретности.

Поступак легализације, односно озакоњења из става 1. тачке 10. овог члана мора бити завршен најкасније до доношења Предлога листе корисника за доделу Помоћи избеглицама са листом корисника  рангираних према реду првенства на основу испуњености услова и броја освојених бодова (у даљем тексту: Предлог листе).

  1. Мерила за избор корисника

Ред првенства за доделу помоћи утврђује се на основу броја бодова које Подносилац пријаве на јавни позив оствари, а према следећим мерилима:

1) Број чланова породичног домаћинства: по члану породичног домаћинства – 10 бодова.   Максималан број бодова који се може добити на основу овог мерила износи – 50 бодова.

2) Породично домаћинство чији је члан настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије: по настрадалом или несталом члану – 20 бодова.

3) Број малолетне деце у породичном домаћинству:

(3.1) породично домаћинство до двоје малолетне деце – 10 бодова;

(3.2) породично домаћинство са троје или више малолетне деце – 20 бодова;

4) Број малолетне деце или деце на редовном школовању у једнородитељском породичном домаћинству:

(4.1) домаћинство са једним дететом – 10 бодова;

(4.2) домаћинство са двоје деце – 20 бодова;

(4.3) домаћинство са троје или више деце – 30 бодова.

5) Породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју: по породичном домаћинству – 20 бодова.

6) Стамбена ситуација подносиоца захтева и чланова његовог породичног домаћинства:

(6.1) породично домаћинство смештено у колективном центру – 10 бодова;

(6.2) породично домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско-санитарних услова – 20 бодова;

7) Материјални положај породичног домаћинства:

(7.1) породично домаћинство са приходима већим или у висини од 50% просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије по члану – 10 бодова;

(7.2) породично домаћинство са приходима испод 50% просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије по члану – 20 бодова.

Приликом бодовања пријава по тачки 7) овог члана приходи се обрачунавају по члану породичног домаћинства, а бодови додељују породичном домаћинству. Максимални број бодова који може бити додељен породичном домаћинству по овом основу је 20.

8) Смањење или губитак радне способности или телесно оштећење:

(8.1) по основу смањења или губитка радне способности подносиоца захтева или чланова његовог породичног домаћинства:

– ако постоји делимична радна способност – 10 бодова

– ако постоји потпуни губитак радне способности – 20 бодова.

(8.2) по основу телесног оштећења подносиоца захтева или чланова његовог породичног домаћинства:

– за телесно оштећење од 100% – 20 бодова;

– за телесно оштећење од 90% – 15 бодова и

– за телесно оштећење од 80% – 10 бодова.

Ако код истог лица постоји смањење или губитак радне способности и телесно оштећење, Комисија приликом бодовања узима у обзир оно мерило на основу кога то лице добија више бодова и бодује се по члану домаћинства са телесним оштећењем или губитком радне способности.

9) Болести од већег социјално–медицинског значаја (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл.), у складу са прописима о здравственој заштити: подносилац захтева или чланови његовог породичног домаћинства – 20 бодова.

Ово мерило се примењује по члану домаћинства ако подносилац пријаве или чланови његовог породичног домаћинства нису бодовани по основу тачке 8) подтач. (8.1) и (8.2) овог члана.

Уколико се подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства наведени у пријави бодују по основу болести, бодови се додељују за подносиоца пријаве и сваког члана породичног домаћинства који има болести од већег социо-медицинског значаја.

10) Регистровано сеоско газдинство – 20 бодова.

Бодови по основу овог мерила додељују се уколико подносилац пријаве или чланови његовог породичног домаћинства имају регистровано сеоско газдинство.

Уколико два или више Подносилаца пријаве на Јавни позив имају исти број бодова, предност има подносилац пријаве на јавни позив који:

1) има већи број малолетне деце;

2) има већи број чланова породичног домаћинства;

3) има трудну жену у породичном домаћинству;

4) дуже борави на територији Општине/Града на којој конкурише за Помоћ и

5) има мање приходе по члану породичног домаћинства.

  1. Потребна документација

Уз пријаву на Јавни позив, која се подноси Општини. Подносилац пријаве у обавези је да достави следеће доказе:

  1. Уредно попуњен и потписан образац Пријаве;
  2. Фотокопију избегличке легитимације (обе стране) или Pешења о признавању, укидању или престанку избегличког статуса (НАПОМЕНА: обавезно за подносиоца пријаве, као и за остале чланове породичног домаћинства уколико су били или су и даље у статусу избеглице);
  3. Фотокопију личне карте (обе стране), односно очитану личну карту ако је у питању биометријска лична карта са чипом, за све чланове породичног домаћинства са 16 и више година;
  4. Уверење о држављанству или фотокопију решења о пријему у држављанство Републике Србије или копију поднетог захтева за пријем у држављанство за све чланове породичног домаћинства (не односи се на лица са личном картом);
  5. Изјаву оверену код надлежног органа да Подносилац пријаве и чланови породичног домаћинства немају у својини непокретност у држави порекла, другој држави или Републици Србији, а којом би могли да реше своје стамбене потребе; да не могу да користе непокретност у држави свог претходног пребивалишта или у другој држави; да од момента стицања избегличког статуса нису обновили, отуђили, поклонили или заменили непокретност у Републици Србији, држави порекла или у другој држави, а којом би могли да реше своје стамбене потребе; да нису корисници другог стамбеног програма у процесу интеграције у Републици Србији или програма стамбеног збрињавања/обнове у процесу повратка у држави порекла, којим би могли да реше или су решили своје стамбене потребе, као и да нису у крвном, адоптивном или тазбинском сродству са продавцем предметне непокретности.

Наводи из изјаве биће предмет провере од стране Комисије;

  1. Доказ о стамбеној ситуацији подносиоца пријаве и чланова његовог породичног домаћинства:

– за домаћинство смештено у колективном центру – потврда повереника и

– за домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско санитарних услова – изјава оверена код надлежног органа;

  1. Доказ о приходима:

– Потврда о незапослености из Националне службе за запошљавање за незапослене чланове породичног домаћинства регистроване у Националној служби за запошљавање, и то у месецу који претходи месецу подношења пријаве на Јавни позив; у случају да се ради о незапосленом члану породичног домаћинства који није регистрован код Националне службе за запошљавање, потребно је доставитили личну изјаву оверену код надлежног органа да је незапослен и да нема примања нити друге повремене или привремене приходе;

– Уколико подносилац пријаве или члан породичног домаћинства остварују повремене или привремене приходе, потребно је доставити личну изјаву оверену код надлежног органа о висини повремених и привремених нето прихода.

– Потврда послодавца о висини примања у месецу који претходи месецу подношења пријаве на Јавни позив – за запослене чланове породичног домаћинства;

– Чек од пензије за месец који претходи месецу подношења пријаве на Јавни позив (односи се и на пензију из Републике Србије и на пензију из земље порекла), односно потврда надлежне службе; у случају да Подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства не остварује приходе од пензије потребно је доставити личну изјаву оверену код надлежног органа да лице не остварује приходе на име пензије у Републици Србији, земљи порекла и/или другој држави;

  1. За чланове породичног домаћинства узраста 15 до 26 године – доказ о школовању, уколико ови чланови породичног домаћинства нису на школовању – доказе наведене у тачки 7. овог става (докази о приходима);
  2. Доказ за породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју – Решење Комисије за категоризацију деце или мишљење интер-ресорне комисије за децу са телесним инвалидитетом или сметњама у развоју;
  3. Доказ о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу – Решење надлежнe комисије о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу за члана породице са инвалидитетом;
  4. Доказ о постојању болести од већег социо-медицинског значаја (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл.). Лекарски налаз не старији од годину дана;
  5. За једнородитељску породицу прилаже се:

– потврда о смрти брачног друга;

– решење надлежног суда о проглашењу несталог лица за умрло;

– извод из матичне књиге рођених за децу без утврђеног очинства;

– пресуда о разводу брака или доказ о поверавању малолетног детета или деце (уколико у пресуди о разводу брака није одлучено о поверавању детета, или уколико се ради о ванбрачним партнерима чија је заједница престала да траје), а уз оба доказа потребно је приложити изјаву подносиоца оверену код надлежног органа да се подносилац непосредно брине о детету и да самостално обезбеђује средства за издржавање, да други родитељ не учествује или недовољно учествује у тим трошковима, а да, у међувремену, подносилац није засновао брачну или ванбрачну заједницу;

  1. Потврду надлежног органа/организације за члана породичног домаћинства који је настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије;
  2. Доказ о регистрованом сеоском газдинству (уколико подносилац пријаве или чланови његовог породичног домаћинства имају регистровано сеоско газдинство);
  3. Оверену изјаву власника сеоске куће на коју се односи Помоћ, да је сагласан да исту отуђи у корист Подносиоца пријаве;
  4. Доказ о власништву над сеоском кућом – лист непокретности не старији од месец дана у коме је продавац уписан као власник предметне сеоске куће и земљишта на којем се иста налази и у коме су предметна сеоска кућа и земљиште који су предмет купопродаје уписани без терета, односно у коме је сеоска кућа уписана као: – непокретност која је преузета из земљишних књига или

– непокретност изграђена пре доношења прописа о изградњи или

– непокретност изграђена са грађевинском дозволом за коју је издата употребна дозвола или

– непокретност уписана по Закону о озакоњењу објеката;

  1. Потврду надлежног органа о поднетом захтеву за легализацију, односно покренутом поступку озакоњења предметне сеоске куће и уверење надлежног органа да је на земљишту на коме се налази предметна сеоска кућа дозвољена индивидуална стамбена градња (важећа информација о локацији);
  2. Уколико се ради о сеоским кућама које су у време подношења пријава на Јавни позив у поступку легализације/озакоњења, потребно је, најкасније до доношења Предлога листе, а на позив Комисије, доставити доказ да је поступак легализације/озакоњења завршен;
  3. Потврда надлежне пореске управе о измиреним пореским обавезама које су настале по основу права својине за предметну сеоску кућу и земљиште који су предмет купопродаје;
  4. Фотокопију личне карте (обе стране) продавца сеоске куће, односно очитану личну карту ако је у питању биометријска лична карта са чипом.
  5. Изјаву да су подносилац захтева и чланови његовог породичног домаћинства сагласни да Комисија, за потребе поступка, може извршити увид, прибавити и обрадити личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, који су неопходни у поступку одлучивања. Наведену изјаву није потребно оверавати код јавног бележника, а потписују је подносилац захтева и сви пунолетни чланови породичног домаћинства, док за малолетне чланове домаћинства изјаву потписују родитељ, односно старатељ.

Докази из става 1. овог члана подносе се у фотокопији (фотокопије докумената није отребно оверавати), с тим да Комисија може од подносиоца пријаве на јавни позив тражити оригинална документа на увид.

Поред доказа наведених у ставу 1. овог члана, Комисија за избор корисника може од Подносиоца пријаве тражити и друге неопходне доказе ради утврђивања чињеница и околности потребних за доношење правилне и законите одлуке.

Комисија, у складу са чланом 103. став 1. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16, 95/18 и Аутентично тумачење 2/2023 – одлука УС) (у даљем тексту: ЗУП),, за потребе поступка, по службеној дужности прибавља: потврду Комесаријата о томе да ли су Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства евидентирани као избеглице у евиденцији Комесаријата за избеглице и миграције, али само у случају ако Подносилац пријаве не достави доказ о томе из члана 7. став 1. тачка 2) овог Правилника; извод из матичне књиге рођених за децу млађу од 16 година; уверење о имовном стању из Републичког геодетског завода за Подносиоца пријаве и чланове његовог породичног домаћинства, укључујући и малолетне чланове породичног домаћинства; уверење Одељења за локалну пореску администрацију о томе да ли су подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства, укључујући и малолетне чланове породичног домаћинства, обвезници пореза на имовину физичких лица; уверење МУП-а о кретању боравишта/пребивалишта за Подносиоца пријаве и све чланове породичног домаћинства, укључујући и малолетне чланове породичног домаћинства. Доказе из става 1. овог члана, може прибавити и сама странка, уколико, у складу са чланом 103. став 3. ЗУП-а, изјави да ће у циљу ефикаснијег и економичнијег разматрања своје поднете пријаве на Јавни позив, наведене доказе прибавити сама.

Поред доказа наведених у ставу 1. овог члана, Комисија за избор корисника може по службеној дужности прибављати и друге доказе потребне за поступање по пријави на Јавни позив.

  1. Поступак за избор корисника

Поступак за избор корисника за решавање стамбених потреба избеглица за куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности и доделу пакета помоћи спроводи Комисија за избор корисника.

За решавање стамбених потреба избеглица за куповину сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности и доделу пакета помоћи Комисија за избор корисника расписује Јавни позив којим позива лица да у одређеном року од дана објављивања Јавног позива, поднесу Пријаву.

Пријаву поднету након истека рока за подношење пријава из Јавног позива, Комисија за избор корисника не разматра, већ исту решењем одбацује, као неблаговремену.

Пријаву у погледу које нису испуњени услови из чл. 2 и 4. Правилника, Комисија за избор корисника не бодује, већ исту решењем одбија, као неосновану.

Подносиоци пријава који испуњавају услове наведене у Јавном позиву подлежу провери у бази трајних решења Комесаријата за избеглице и миграције и провери података о стању имовине код надлежних институција у Републици Србији и земљи порекла, по службеној дужности од стране Комисије за избор корисника и преко Комесаријата.

На основу броја бодова које подносилац пријаве оствари према мерилима из чл. 5. и 6.  Правилника, Комисија утврђује Предлог листе. На Предлог листе из члана 17. став. 1. Правилника подносилац пријаве може уложити приговор Комисији, у року од 15 (петнаест) дана од дана истека рока за подношење приговора. Комисија је обавезна да о пристиглим приговорима одговори у року од 15 (петнаест) дана од дана истека рока за подношење приговора.

Након провере навода из приговора и утврђивања чињеничног стања, односно након истека рока за одговор на приговоре, Комисија утврђује Коначну листу. Коначну листу Комисија објављује одмах по утврђивању, на огласној табли Општине. На основу Коначне листе Комисија доноси Одлуку која се доставља лицима на која се Одлука односи. Лица из става 1. овог члана имају право жалбе на Одлуку Општинском већу, преко Комисије, у року од 15 (петнаест) дана од дана достављања Одлуке.

На основу Одлуке из члана 18. став 3. Правилника, Општина, власник предметне непокретности – сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности и корисник Помоћи, закључују уговор о купопродаји сеоске куће са окућницом, односно одговарајуће непокретности и додели пакета помоћи, којим се регулишу међусобна права и обавезе потписника уговора.

Образац пријаве, као и остале информације, могу се добити у згради Општине Бачка Паланка, приземље, канцеларија број 10., или на број телефона 021/210-1131, сваким радним даном од 08-13 часова.

Документација се доставља у канцеларију бр. 10., или путем поште на адресу: Општина Бачка Паланка, Бачка Паланка, улица Краља Петра Првог број 16, са напоменом „За јавни позив –  куповина сеоске куће, односно одговарајуће непокретности породицама избеглица”.

Пријаве са потребним доказима се подносе у периоду од 15. августа 2024. године до 16. септембра 2024. године.

      Председник Комисије, Здравка Мерњик

 

Остави коментар

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Општинске вести

Одржана 18. седница Општинског већа

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Фото: Недељне новине

У четвртак, 5. децембра је у малој сали Скупштине општине одржана 18. седница Општинског већа на којој су чланови углавном разматрали финансијске планове јавних предузећа и установа.


Ради се о усклађивању финансијских планова са другим ребалансом буџета који је Скупштина општине усвојила 29. новембра. Том приликом су дате сагласности на измене финансијских планова Установе „Културни центар“, Туристичке организације Општине, Предшколске установе „Младост“, Установе за спорт и рекреацију „Тиквара“ и Народне библиотеке „Вељко Петровић“. Измене планова су донете како би ова јавна предузећа и установе несметано функционисале до краја године.

Чланови Општинског већа су дали сагласност и на измене и допуне Правилника о организацији и систематизацији послова у Центру за социјални рад. Те измене се односе на Дневни боравак за младе и одрасле са телесним инвалидитетом, односно интелектуалним тешкоћама чија изградња је при крају. Планирано је да у Дневном боравку буде запослено 9 лица, а процес добијања лиценце је у току.

Д. З.

 

Настави са читањем

Општинске вести

Комуналпројекту уручено ново погребно возило

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Председник општине Бачка Паланка Бранислав Шушница уручио је данас кључеве новог погребног возила директору ЈКП „Комуналпројект“ Александру Ерцегу.


Општина је определила средства за ново погребно возило које ће знатно побољшати квалитет погребних услуга. Директор Александар Ерцег се овим путем захвалио председнику општине и општинској управи што су определили средства како би ЈКП „Комуналпројект“ могао пружити бољу и квалитетнију услугу грађанима општине, саопштено је из ЈКП ”Комуналпројект”.

 

Настави са читањем

Општинске вести

Одлука о додели стипендија студентима у општини Бачка Паланка

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Комисија за доделу стипендија ученицима и студентима Општине Бачка Паланка донела је Одлуку о додели стипендија студентима у школској 2024/2025. години.


Пријаве за студентске стипендије су се подносиле до 2. октобра. На Конкурс је благовремено поднето 168 пријава, од чега 46 студената прве године, 55 пријава студената друге године, 33 пријаве студената треће, у четвртој 18 пријава, а у петој, шестој и докторским студијама 13 пријава. У категорији студената са инвалидитетом поднето је 3 пријаве.

Одлуку о додели стипендија погледај ОВДЕ.

Ранг листу погледај ОВДЕ.

Учесници имају право приговора на Одлуку у року од осам дана од дана објављивања на званичној интернет страници Општине Бачка Паланка.

Извор: Општина Бачка Паланка

Настави са читањем

Najčitanije