ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу помоћи за побољшање услова становања избеглица доделом помоћи у грађевинском материјалу и опреми
Прати нас на мрежама

Општинске вести

ЈАВНИ ПОЗИВ за доделу помоћи за побољшање услова становања избеглица доделом помоћи у грађевинском материјалу и опреми

Клик на вести

Објављено

-

На основу тачке III Решења о образовању Комисије за реализацију помоћи за побољшавање услова становања избеглица доделом помоћиу грађевинском материјалу и опреми бр. I-020-4/2024-12 од дана 06. августа 2024. године и члана 9. став 1. и 10. став 1. тачка 1) Правилника о раду Комисије за реализацију помоћи за побољшавање услова становања избеглица доделом помоћиу грађевинском материјалу и опреми (број: I-016-2/2024-1 од 12. августа 2024. године), Комисија за реализацију помоћи за побољшавање услова становања избеглица доделом помоћиу грађевинском материјалу и опреми образоване решењем бр. I-020-4/2024-12, дана 06 августа 2024. године (у даљем тексту: Комисија), на седници Комисије одржаној дана 14. августа 2024. године, расписује

ЈАВНИ ПОЗИВ

за доделу помоћи за побољшање услова становања

избеглица доделом помоћи у грађевинском материјалу и опреми

I    Корисници

Јавни позив се расписује за породице избеглица, која имају пребивалиште/боравиште на територији Општине Бачка Паланка на дан доношења Правилника о раду Комисије за реализацију помоћи за побољшавање услова становања избеглица доделом помоћиу грађевинском материјалу и опреми број: I-016-2/2024-1 (12. августа 2024. године) и имају намеру да остану да живе у локалној заједници у којој имају пребивалиште/боравиште на територији Општине Бачка Паланка.

II     Предмет Јавног позива

Предмет помоћи је побољшање услова становања избеглица доделом помоћи у грађевинском материјалу и опреми.

Помоћ је бесповратна и одобрава се за набавку грађевинског материјала и опреме неопходног за побољшање основних услова становања, при чему максимална вредност једног пакета грађевинског материјала и опреме износи до 800.000,00 динара, а минимална вредност једног пакета грађевинског материјала износи 250.000,00 динара, по породичном домаћинству корисника.

Помоћ је наменска и додељује се за завршетак започете градње или адаптацију неусловних стамбених објеката, у циљу побољшања услова становања породичних домаћинстава корисника који имају пребивалиште/боравиште на територији Општине и то: за изградњу/реконструкцију носеће конструкције (зидови, кровна конструкција), изградњу/доградњу санитарног чвора, хидроизолацију зидова, уградњу/замену зидних и подних облога, столарије, фасаде, малтерисање и увођење/замену електро и водоводних инсталација и друге радове неопходне за завршетак градње или адаптацију, а којом би се непокретност довела у стање у којем обезбеђује основне животне услове за употребу и становање.

Опрема се искључиво односи на санитарни материјал, електро и водоводни материјал и бојлере за купатило/кухињу, а не односи се на набавку намештаја и електричних кућних апарата.

Помоћ ће добити два корисника. 

 

III    Услови за избор корисника

Подносилац пријаве на јавни позив за доделу Помоћи (у даљем тексту: Подносилац пријаве) и чланови његовог породичног домаћинства треба да испуне следеће услове:

  1. избеглички статус и то:

– да имају избеглички статус и поднет захтев за пријем у држављанство Републике Србије или да им је престао статус избеглице јер су стекли држављанство Републике Србије (НАПОМЕНА: наведени услов је обавезан за Подносиоца пријаве и чланове његовог породичног домаћинства који су у статусу избеглице или су били у статусу избеглице);

  1. да имају боравиште/пребивалиште на територији Општине;
  2. да је непокретност са којом Подносилац пријаве конкурише за доделу Помоћи у својини Подносиоца пријаве или у сусвојини или заједничкој својини Подносиоца пријаве и неког од чланова породичног домаћинства који је наведен у пријави;
  3. да је непокретност из става 1. тачке 3. овог члана уписана у катастру непокретности као:
    • непокретност која је преузета из земљишних књига или
    • непокретност изграђена пре доношења прописа о изградњи или
    • непокретност изграђена на основу грађевинске дозволе, односно одобрења за градњу за коју је издата употребна дозвола или

–     непокретност уписана по Закону о озакоњењу објеката;

  1. да је непокретност из става 1. тачке 3 овог члана уписана у катастру непокретности без терета, не рачунајући при том:
  • забележбу обавезе плаћања накнаде за пренамену замљишта;
  • забележбу оптерећења непокретности заложним правом на основу уговора о кредиту у вези са предметном непокретношћу;
  • друге забележбе личних стања имаоца и правних чињеница које за исход немају престанак или пренос стварних права на предметној непокретности, као и
  • забележбу да је непокретност изграђена без одобрења за градњу, односно као непокретност изграђена са одобрењем за градњу за коју није издата употребна дозвола, под условом да се иста налази у поступку легализације, односно озакоњења који још није завршен, а на земљишту на коме се налази предметна непокретност је дозвољена индивидуална стамбена градња;
  1. да непокретност из става 1. тачке 3. овог члана не испуњава основне услове за становање и да ће се уградњом додељеног грађевинског материјала непокретност оспособити за употребу и становање;
  2. да од момента стицања избегличког статуса нису обновили, отуђили, поклонили или заменили, непокретност у Републици Србији, држави порекла и/или другој држави, а којом би могли да реше или су решили своје стамбене потребе;
  3. да не поседују у својини непокретност у држави порекла, другој држави или Републици Србији, а којом би могли да реше своје стамбене потребе, осим непокретности из става 1. тачке 3. овог члана;
  4. да немају приходе којима би могли да реше своје стамбене потребе;
  5. да нису корисници другог програма стамбеног збрињавања у процесу интеграције у Републици Србији, а којим су решили или су могли да реше своје стамбене потребе што се процењује у складу са чланом 2. став 2, осим уколико су били корисници помоћи за куповину грађевинског материјала у висини до 250.000,00 динара;
  6. да нису корисници програма стамбеног збрињавања у процесу повратка у државу порекла којим би могли да реше или су решили своје стамбене потребе;
  7. да не могу да користе непокретност у држави свог претходног пребивалишта или у другој држави;
  8. да се непокретност из става 1. тачке 3. овог члана налази на територији Општине. Непокретност из става 1. тачке 3. овог члана која је уписана у катастру непокретности као непокретност изграђена без одобрења за градњу, односно као непокретност изграђена са одобрењем за градњу за коју није издата употребна дозвола, може бити предмет овог поступка, под условом да је иста у поступку легализације, односно озакоњења и да је на земљишту на коме се налази дозвољена индивидуална стамбена градња.

Поступак легализације, односно озакоњења непокретности из става 2. овог члана мора бити завршен најкасније до доношења Предлога листе корисника за доделу Помоћи интерно расељених лица са листом корисника рангираних према реду првенства на основу испуњености услова и броја освојених бодова (у даљем тексту:Предлог листе).

Предмет овог поступка може бити и непокретност у изградњи, на основу издате грађевинске дозволе, за коју, с обзиром да није завршена, није издата употребна дозвола, у ком случају услов предвиђен ставом 1. тачка 4. овог члана, није релевантан.

IV Мерила за избор корисника

Ред првенства за доделу Помоћи утврђује се на основу броја бодова које Подносилац пријаве на Јавни позив за доделу помоћи за решавање стамбених потреба избеглица кроз набавку грађевинског материјала и опреме за побољшање услова становања (у даљем тексту: Јавни позив) оствари, а према следећим мерилима:

1) Број чланова породичног домаћинства: по члану породичног домаћинства – 10  бодова.  Максималан број бодова који се може добити на основу овог мерила износи – 50 бодова.

2) Породично домаћинство чији је члан настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије: по настрадалом или несталом члану – 20 бодова.

3) Број малолетне деце у породичном домаћинству:

(3.1) породично домаћинство до двоје малолетне деце – 10 бодова;

(3.2) породично домаћинство са троје или више малолетне деце – 20 бодова;

4) Број малолетне деце или деце на редовном школовању у једнородитељском породичном домаћинству:

(4.1) домаћинство са једним дететом – 10 бодова;

(4.2) домаћинство са двоје деце – 20 бодова;

(4.3) домаћинство са троје или више деце – 30 бодова.

5) Породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју: по породичном домаћинству – 20 бодова.

6) Стамбена ситуација Подносиоца пријаве и чланова његовог породичног домаћинства:

(6.1) породично домаћинство смештено у колективном центру – 10 бодова;

(6.2) породично домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско-санитарних услова – 20 бодова;

7) Материјални положај породичног домаћинства:

(7.1) породично домаћинство са приходима већим или у висини од 50% последње просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије по члану – 10 бодова (по породичном домаћинству);

(7.2) породично домаћинство са приходима испод 50% просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије по члану – 20 бодова (по породичном домаћинству).

Приликом бодовања пријава по тачки 7) овог члана приходи се обрачунавају по члану породичног домаћинства, а бодови додељују породичном домаћинству. Максимални број бодова који може бити додељен породичном домаћинству по овом основу је 20.

8) Смањење или губитак радне способности или телесно оштећење:

(8.1) по основу смањења или губитка радне способности Подносиоца пријаве или чланова његовог породичног домаћинства:

– ако постоји делимична радна способност – 10 бодова;

– ако постоји потпуни губитак радне способности – 20 бодова.

(8.2) по основу телесног оштећења Подносиоца пријаве или чланова његовог породичног домаћинства:

– за телесно оштећење 100% – 20 бодова;

– за телесно оштећење 90% – 15 бодова;

– за телесно оштећење 80% – 10 бодова.

Ако код истог лица постоји смањење или губитак радне способности и телесно оштећење, Комисија приликом бодовања узима у обзир оно мерило на основу кога то лице добија више бодова и бодује се по члану породичног домаћинства.

9) Болести од већег социјално–медицинског значаја (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл.), у складу са прописима о здравственој заштити: Подносилац пријаве или чланови његовог породичног домаћинства – 20 бодова (по члану домаћинства).

Ово мерило се примењује ако Подносилац пријаве или чланови његовог породичног домаћинства нису бодовани по основу тачке 8) подтач. (8.1) и (8.2) овог члана.

Уколико се Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства наведени у пријави бодују по основу болести, бодови се додељују за Подносиоца пријаве и сваког члана породичног домаћинства који има болести од већег социо-медицинског значаја.

10) Бруто површина непокретности по члану породичног домаћинства:  (10.1) до 15 м2 – 50 бодова и

(10.2) до 24 м2– 30 бодова.

Приликом примене овог мерила Комисија податке о бруто површини непокретности узима из извештаја о техничкој процени објеката из дела у коме је наведена површина условна за становање који Комисији доставља стручна служба Општине.

Уколико два или више подносилаца пријаве имају исти број бодова, предност ће имати подносилац пријаве који:

  1. има већи број малолетне деце;
  2. има већи број чланова породичног домаћинства;
  3. има трудну жену у породичном домаћинству;
  4. дуже борави на подручју општине Бачка Паланка
  5. има мање приходе по члану породичног домаћинства.

V Потребна документација

Уз пријаву на Јавни позив, која се подноси Општини. Подносилац пријаве у обавези је да достави следеће доказе:

1) Попуњен и потписан образац пријаве;

2) Фотокопију избегличке легитимације (обе стране) или решења о признавању, укидању или престанку избегличког статуса (Напомена: обавезно за Подносиоца пријаве, као и за остале чланове породичног домаћинства који су били или су и даље у статусу избеглице);

3) Фотокопију личне карте за све чланове породичног домаћинства са 16 и више година (очитана лична карта уколико је у питању нова лична карта са чипом);

4) Уверење о држављанству или фотокопију решења о пријему у држављанство Републике Србије или копију поднетог захтева за пријем у држављанство за све чланове породичног домаћинства (не односи се на лица са личном картом);

5) Изјаву оверену код надлежног органа да Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства не поседују непокретност у Републици Србији којом могу да реше своје стамбено питање, осим предметне непокретности; да не поседују непокретност у држави порекла или другој држави, а којом би могли да реше своје стамбене потребе; да не могу да користе непокретност у држави свог претходног пребивалишта или другој држави; да од момента стицања избегличког статуса нису обновили, отуђили, поклонили или заменили непокретност у Републици Србији, држави порекла или у другој држави, а којом би могли да реше своје стамбене потребе; да нису корисници другог стамбеног програма у процесу интеграције у Републици Србији или програма стамбеног збрињавања/обнове у процесу повратка у државу порекла, којим би могли да реше или су решили своје стамбене потребе;

6) Доказ о стамбеној ситуацији Подносиоца пријаве и чланова његовог породичног домаћинства:

– за домаћинство смештено у колективном центру – потврда повереника;

– за домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско санитарних услова – изјава оверена код надлежног органа;

7) Доказ о приходима:

– Потврда о незапослености из Националне службе за запошљавање за незапослене чланове породичног домаћинства регистроване у Националној служби за запошљавање, и то у месецу који претходи месецу подношења пријаве на Јавни позив; у случају да се ради о незапосленом члану породичног домаћинства који није регистрован код Националне службе за запошљавање, потребно је доставитили личну изјаву оверену код надлежног органа да је незапослен и да нема примања нити друге повремене или привремене приходе;

– Уколико подносилац пријаве или члан породичног домаћинства остварују повремене или привремене приходе, потребно је доставити личну изјаву оверену код надлежног органа о висини повремених и привремених нето прихода.

– Потврда послодавца о висини примања у месецу који претходи месецу подношења пријаве на Јавни позив – за запослене чланове породичног домаћинства;

– Чек од пензије за месец који претходи месецу подношења пријаве на Јавни позив (односи се и на пензију из Републике Србије и на пензију из земље порекла), односно потврда надлежне службе; у случају да Подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства не остварује приходе од пензије потребно је доставити личну изјаву оверену код надлежног органа да лице не остварује приходе на име пензије у Републици Србији, земљи порекла и/или другој држави;

8) За чланове породичног домаћинства узраста 15 до 26 година – доказ о школовању; уколико ови чланови породичног домаћинства нису на школовању потребно је доставити доказе наведене у тачки 7) овог става (докази о приходима);

9) Доказ за породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју – решење Комисије за категоризацију деце или мишљење интер-ресорне комисије за децу са телесним инвалидитетом или сметњама у развоју;

10) Доказ о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу – решење надлежне комисије о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу за члана породице са инвалидитетом;

11) Доказ о постојању болести од већег социо-медицинског значаја, не старији од годину дана (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемофилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл.);

12) За једнородитељску породицу прилаже се:

– потврда о смрти брачног друга;

– решење надлежног суда о проглашењу несталог лица за умрло;

– извод из матичне књиге рођених за децу без утврђеног очинства;

– пресуда о разводу брака или доказ о поверавању малолетног детета или деце (уколико у пресуди о разводу брака није одлучено о поверавању детета или уколико се ради о ванбрачним партнерима чија је заједница престала да траје), а уз оба доказа потребно је приложити изјаву Подносиоца пријаве оверену од стране надлежног органа да се Подносилац пријаве непосредно брине о детету и да самостално обезбеђује средства за издржавање, да други родитељ не учествује или недовољно учествује у тим трошковима, а да, у међувремену,

Подносилац пријаве није засновао брачну или ванбрачну заједницу;

13) Лист непокретности не старији од месец дана за предметну непокретност;

14) Потврду надлежног органа/организације за члана породичног домаћинства који је настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије;   

15) Дозволу за градњу или уколико је непокретност уписана у катастру непокретности као непокретност изграђена без одобрења за градњу, односно као непокретност за коју није издата употребна дозвола, потребно је доставити потврду надлежног органа о поднетом захтеву за легализацију, односно озакоњење и уверење надлежног органа да се земљиште на коме је изграђен објекат налази у подручју предвиђеном за индивидуалну стамбену градњу

(важећа информација о локацији);

16) Доказ о легализацији, односно озакоњењу непокретности из члана 3. става 2. овог правилника, потребно је доставити најкасније до доношења Предлога листе, а по позиву Комисије за доставу наведеног доказа.

17) Изјаву да су подносилац захтева и чланови његовог породичног домаћинства сагласни да Комисија, за потребе поступка, може извршити увид, прибавити и обрадити личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, који су неопходни у поступку одлучивања. Наведену изјаву није потребно оверавати код јавног бележника, а потписују је подносилац захтева и сви пунолетни чланови породичног домаћинства, док за малолетне чланове домаћинства изјаву потписују родитељ, односно старатељ.

Докази из става 1. овог члана подносе се у фотокопији, с тим да Комисија може од Подносиоца пријаве на Јавни позив тражити оригинална документа на увид.

Поред доказа наведених у ставу 1. овог члана, Комисија може од Подносиоца пријаве тражити и друге неопходне доказе ради утврђивања чињеница и околности потребних за доношење правилне и законите одлуке.

Наводи из изјава предвиђених ставом 1. овог члана, могу бити предмет провере од стране Комисије.

 

VI Поступак за избор корисника

За доделу Помоћи, Комисија расписује Јавни позив којим позива лица из члана 2. став 1. овог правилника да, у одређеном року од дана објављивања Јавног позива, а који не може бити краћи од 15 дана, поднесу пријаву за доделу помоћи у грађевинском материјалу и опреми намењене за завршетак или адаптацију стамбеног објекта (у даљем тексту: Пријава).

Пријаву поднету након истека рока за подношење пријава на Јавни позив, Комисија не разматра, већ исту решењем одбацује, као неблаговремену.

Пријаву у погледу које нису испуњени услови из чл. 2. и 3. правилника, Комисија не бодује, већ исту решењем одбија, као неосновану.

Уколико се на основу мишљења стручне службе Општине утврди да је бруто површина непокретности условна за становање по члану породичног домаћинства већа од 24 м2, Комисија ће решењем одбити пријаву као неосновану.

Против решења Комисије о одбијању пријаве из овог члана, заинтересовано лице може уложити жалбу Општинском већу, у року од 15 (петнаест) дана од дана достављања наведеног решења.

У погледу пријава код којих су испуњени услови из чл. 2 и 3. овог правилника, Комисија врши бодовање, у складу са мерилима из чл. 4. и 5.  правилника.

У погледу пријава које испуњавају услове, Комисија врши додатне провера података о лицима наведеним у пријави, и то у евиденцији трајних решења Комесаријата за избеглице и миграције.

На основу броја бодова које Подносилац пријаве оствари према мерилима из чл. 4. и 5. правилника, Комисија утврђује Предлог листе.

Након провере навода из приговора и утврђивања чињеничног стања, односно након истека рока за одговор на приговоре, Комисија утврђује Коначну листу корисника за доделу Помоћи (у даљем тексту: Коначна листа).

На основу Коначне листе Комисија доноси Одлуку, која се доставља лицима која су обухваћена Одлуком.

На основу Одлуке, Општина и корисник Помоћи закључују уговор о додели грађевинског материјала и опреме, по унапред одређеном моделу.

Образац пријаве као и остале информације, могу се добити у згради Општине Бачка Паланка, приземље, канцеларија бр. 10 или на бр. тел. 021/210-1131, сваким радним даном од 08-13 часова.

Документација се доставља у канцеларију бр. 10 или путем поште на адресу: Општина Бачка Паланка, Улица Краља Петра Првог бр. 16, са напоменом: „ За јавни позив за   доделу помоћи у грађевинском материјалу и опреми “.

      Пријаве са потребном документацијом се подносе у периоду од 15. августа 2024. године до 16. септембра 2024. године до 12 часова.

Председник комисије, Здравка Мерњик

Остави коментар

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Општинске вести

Сузбијање корова на хидромелиоративним објектима

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Како стоји на backapalanka.rs, предузеће ,,Циклонизација Логистика“  је 9. септембра 2024. године почело са извођењем третмана на сузбијању штетне вегетације на хидромелиоративним објектима на водном подручју ВЈ Бачка Паланка.


Радови се изводе по уговору са ,,Водама Војводине“ од 12.06.2024. године и налогу бр.1, од 18.06.2024. године.

Термини и динамика радова зависиће од метео услова. Третмани ће се изводити хербицидима на бази глифосата и триклопира.

Мапе подручја обухваћених третманом:

Настави са читањем

Општинске вести

РХМЗ: Обилне падивине

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Општини Бачка Паланка прослеђено је од МУП Републике Србије-Управе за ванредне ситуације у Новом Саду – Оперативни центар Нови Сад дана 09. септембра 2024. године најновије метеоролошко упозорење Републичког хидрометеоролошког завода Србије за подручје Србије на веома обилне падавине (од 09. до 11.09.2024. године), да се очекује да ће јако наоблачење најпре захватити Војводину, западну и југозападну Србију, условљавајући велику количину падавина која ће местимично бити већа од 20 mm за 12 h, да се наранџасти метеоаларм дана 09.09.2024. године предвиђа за подручје Бачке, Баната, Срема, западне Србије и југозападне Србије и упозорава на велику количину падавина , пљускове или јаку кишу са количином падавина ≥ 20 l/m2 у периоду до Зh и у појединим подручјима кишу са количином падавина већом од 30 l/m2 за 12 h, да се посебно наглашава појава олујних ветрова који се очекују у кошавском подручју Баната са ударима ветра ≥ 24 m/s (≥85кm/h), да се облачност додатно појачава (10.09.) и премешта се ка истоку и југоистоку Србије, тако да ће у Зајечарском, Нишавском, Пиротском, Топличком, Јабланичком и Пчињском округу доћи до обилних падавина све до среде (11.09.) уз просечну количину падавина од 30 до 60 mm за 24 h, а на југоистоку локално и више од 100 mm за 24 – 36 h, услед чега је за ова подручја проглашен црвени метеоаларм и уз напомену РХМЗ-а да је тачну локацију стварања, премештања и јачине самих непогода унапред тешко одредити, а да ће хитна упозорења издавати 1 до 2h унапред.

Општина Бачка Паланка моли своје суграђане да прате упозорења Републичког хидрометоролошког завода Србије и припреме се за најављене временске појаве, поштују безбедносне прописе и уколико се у току временских неприлика нађу на небезбедним локацијама у општини поштују упутства које је прописао Сектор за ванредне ситуације Министарства унутрашњих послова.

Настави са читањем

Општинске вести

Укинута ванредна ситуација на територији општине Бачка Паланка

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

У малој сали Скупштине општине Бачка Паланка дана 05. септембра 2024. године одржана је друга ванредна седница Општинског штаба за ванредне ситуације општине Бачка Паланка, којом је председавао председник Општине Бачка Паланка и командант Општинског штаба за ванредне ситуације општине Бачка Паланка Бранислав Шушница.


На овој седници било је речи о укидању ванредне ситуације на целој територији општине Бачка Паланка, коју је председник Општине Бачка Паланка прогласио Одлуком о проглашењу ванредне ситуације на територији општине Бачка Паланка, бр. I-016-3/2023-369 од дана 21. јула 2023. године због последица проузрокованих олујним временом праћеним јаком кишом и атмосферским пражњењем на територији општине Бачка Паланка и о тренутној ситуацији на територији општине Бачка Паланка у погледу учесталости појаве пожара на отвореном и тренутној ситуацији на локалитету насељеног места Младеново – подручје тзв. „Мостонге“ у делу од катастарске парцеле 3538 К.О. Младеново (бивша сеоска депонија) па до катастарске парцеле 1483 К.О. Младеново (улица Симе Шолаје).

На седници су донети закључци на основу којих је председник Општине Бачка Паланка донео Одлуку о укидању ванредне ситуације на територији општине Бачка Паланка, коју је председник Општине Бачка Паланка прогласио Одлуком о проглашењу ванредне ситуације бр. I-016-3/2023-369 од дана 21. јула 2023. године због последица проузрокованих олујним временом праћеним јаком кишом и атмосферским пражњењем на територији општине Бачка Паланка и Одлуку о проглашењу ванредне ситуације на делу територије општине Бачка Паланка која обухвата К.О. Младеново, угрожено опасношћу изазваном појавом пожара на локалитету – подручје тзв. „Мостонге“ у делу од катастарске парцеле 3538 К.О. Младеново (бивша сеоска депонија) па до катастарске парцеле 1483 К.О. Младеново (улица Симе Шолаје).

Извор: Општина Бачка Паланка

Настави са читањем

Najčitanije