Jавни оглас за давање у закуп јавне површине за постављање мањих монтажних објеката
Прати нас на мрежама

Општинске вести

Jавни оглас за давање у закуп јавне површине за постављање мањих монтажних објеката (киоска)

Клик на вести

Објављено

-

На основу Закључка Општинског већа Општине Бачка Паланка бр. III-352-81/2024 од 18. јула 2024. године, члана 8. став 7. Одлуке о привременом постављању мањих монтажних објеката и уређаја на јавним површинама („Службени лист Општине Бачка Паланка“ бр. 3/2019) и члана 7. Програма постављања и уклањања мањих монтажних објеката привременог карактера на територији општине Бачка Паланка („Службени лист Општине Бачка Паланка“ бр. 13/2019) Комисија за давање у закуп јавних површина за постављање објеката и уређаја објављује

О Г Л А С

о спровођењу поступка јавног надметања (лицитације)

за давање у закуп  јавне површине за постављање мањих монтажних објеката (киоска) на територији насељеног места Бачка Паланка на период

од 5 ( пет ) година

 

     Расписује се јавни оглас за давање у закуп јавне површине за постављање мањих монтажних објеката (киоска) на територији насељеног места Бачка Паланка у складу са Елаборатом о локацијама за привремено постављање мањих монтажних објеката  (киосци) на јавним површинама у насељеном месту Бачка Паланка (Службени лист Општине Бачка Паланка“ бр. 8/2019) и чланом 7. Програма постављања и уклањања мањих монтажних објеката привременог карактера на територији општине Бачка Паланка („Службени лист Општине Бачка Паланка“ бр. 13/2019) и то:

у групи 10 – локација, улица угао улица Краља Петра Првог и Шафарикове

кисоск за трговину површине 10,5 м2. Почетни износ закупнине је 18.900,00 динара.

Закупац јавне површине је у обавези да плаћа накнаду за коришћење јавне површине утврђену у Одлуци о накнади за коришћење јавне површине на територији Општине Бачка Паланка („Службени лист Општине Бачка Паланка“ бр. 11/2019).

Учесници јавног надметања ( лицитације ) у обавези су да уплате гарантни износ у висини од 10 % од почетног износа закупнине, на рачун Општине Бачка Паланка бр. 840–742152843–59 са позивом на број 65–205, са назнаком «за учешће на лицитацији».

Уколико најповољнији учесник јавног надметања ( лицитације ) одустане од понуде учињене на јавном надметању ( лицитацији ) или својом кривицом не закључи Уговор о закупу јавне површине, губи право на повраћај гарантног износа, те ће се у том случају поступак поновити.

Учесницима јавног надметања ( лицитације ) чија понуда није прихваћена, вратиће се уплаћени гарантни износ у року од 7 ( седам ) дана од дана закључења поступка јавног надметања (лицитације).

Поступак јавног надметања ( лицитације ) спровешће се и у случају да пристигне најмање једна благовремена и потпуна пријава.

Право учешћа на јавном надметању ( лицитацији ) имају сва физичка лица, правна лица и предузетници.

Пријаве за јавно надметање ( лицитацију ) се подносе у затвореним ковертама на адресу: Општина Бачка Паланка, Краља Петра I бр. 16, 21400 Бачка Паланка, са назнаком: „Комисији за давање у закуп јавних површина за постављање објеката и уређаја“, са назнаком – НЕ ОТВАРАЈи тачним навођењем локације за коју се пријава подноси, непосредно на писарницу Општине.

Пријава мора да садржи:

за физичка лица: име и презиме, јединствени матични број грађана ( ЈМБГ ) и адресу становања, фотокопију личне карте, уредно овлашћење за заступање уколико се у поступку учествује преко пуномоћника, уверење о измирењу свих обавеза по основу за заузеће јавне површине Општине за претходни период коришћења и доказ о уплаћеном гарантном износу који је утврђен у висини од 10% од почетне цене, претходно уплаћен на текући рачун бр. 840–742152843–59 са позивом на број 65–205, са назнаком „за учешће на лицитацији“.

– за правна лица и предузетнике: назив, односно пословно име, седиште, ПИБ и матични број привредног субјекта, потпис од стране овлашћеног лица и печат, фотокопију личне карте овлашћеног лица, уредно овлашћење за заступање уколико се у поступку учествује преко пуномоћника, решење о упису у Регистар привредних субјеката код Агенције за привредне регистре Србије или други одговарајући регистар, потврду о пореском идентификационом броју (ПИБ), уверење о измирењу свих обавеза по основу за заузеће јавне површине Општине за претходни период коришћења и доказ о уплаћеном гарантном износу који је утврђен у висини од 10% од почетне цене, претходно уплаћен на текући рачун бр. 840–742152843–59 са позивом на број 65–205, са назнаком „за учешће на лицитацији“.

Неблаговремене и непотпуне пријаве неће се разматрати.

Оглас остаје отворен 15 дана од дана објављивања у листу «Недељне новине» и на званичном сајту Општине Бачка Паланка, односно у времену од 27. 07. 2024. године закључно са 12. 08. 2024. године до 15,00 часова.

Отварање пријава и спровођење поступка јавног надметања ( лицитације ) обавиће се јавно у присуству чланова Комисије за  давање у закуп јавних површина за постављање објеката и уређаја и заинтересованих учесника јавног надметања (лицитације) дана 13. 08. 2024. године у просторијама Општине Бачка Паланка, у 15,00 часова, мала сала Скупштине Општине.

Лицитациони корак износи:

  • 1000,00 динара на укупно утврђену почетну цену за давање у закуп јавне површине, ближе описаних у огласу.

Све ближе информације могу се добити у Општини Бачка Паланка на тел. 021/2101184.

К О М И С И Ј А

Остави коментар

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Општинске вести

Шушница: У 2024. години завршили смо важне пројекте

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Претходна 2024. година била је изазовна у целом свету. Колико год ми тога били свесни или не, сва та дешавања на глобалном нивоу утичу готово на све земље, а самим тим и на све локалне самоуправе. Ипак, и у овим тешким временима, Општина Бачка Паланка, борећи се са сопственим изазовима, успела је у 2024. години да реши нека важна питања и буџетом за 2025. определи средства за реализацију и других важних пројеката.


Ако није највећи, сигурно је грађанима најбитнији пројекат партерног уређења центра Бачке Паланке. О том, али и о другим важним пројектима и питањима за „Недељне новине“ говорио је председник Општине Бачка Паланка, Бранислав Шушница.

-Уговорена вредност радова на партерном уређењу центра града била је непуних 350 милиона динара, међутим на крају ће то бити доста мање средстава него што је уговорено, јер неки радови нису могли да буду изведени, а опет смо имали неке додатне тј. како извођачи кажу, непредвиђене радове. Надам се да ће наш центар града добити неки нови оквир после 40 година, каже председник општине.

Он додаје да ће се и у 2025. години наставити са партерним уређењем, а радовима ће бити обухваћен тротоар и паркинг простор у главној улици од улице Жарка Зрењанина до Шафарикове улице. Такође, сам улаз у Дом здравља ће бити уређен у оквиру ових радова. Пројекат је направило Јавно предузеће „Стандард“, а средства у износу од 165 милиона динара финансираће се из општинског буџета.

Оно што су становници Бачке Паланке дуго чекали јесте и решавање питања бивше фабрике „Меркур“. У 2024. години продата је имовина некадашње фабрике „Меркур“. Ова вест свакако је обележила 2024. годину у Бачкој Паланци јер је комплекс саме фабрике већ дуги низ година у веома лошем стању. У јуну 2024. године, путем јавног надметања, имовину Меркура од Општине Бачка Паланка купила је фирма „Лужанка ДОО“ за 1.249.200 евра са идејом да на том месту изгради тржни центар који би запослио око 100 људи.

-Питање Меркура протеже се од 2014. године када је Општина Бачка Паланка купила објекте Меркура. Морам да нагласим баш ту чињеницу, да су купљени објекти Меркура, не и сама фабрика, јер су код нас долазили бивши радници мислећи да од тих средстава треба да добију своје заостале плате које нису исплаћене. Приликом куповине коју је обавила Општина Бачка Паланка, од тог новца који је тада исплаћен фирми Меркур, радници су требали да добију своје плате. Колико сам тренутно упознат, власник спрема документацију за рушење. У наредној 2025. очекујемо да Меркур буде срушен и да се приступи изради пројектно-техничке документације за изградњу новог објекта, нагласио је Шушница.

Општина Бачка Паланка у 2024. години имала је паузу када су у питању субвенције за побољшање енергетске ефикасности кућа и станова. Овог конкурса, које делом финансира Министарство рударства и енергетике у ошптини Бачка Паланка прошле године није било, али је буџетом за 2025. годину за ову намену предвиђено 10 милиона динара.

-Имали смо застој највише због олујног невремена које је задесило општину и нисмо могли да планирамо тако нешто јер нам је новац био потребан за решавање доста проблема насталих након невремена. Министарство рударства и енергетике додељује 10 милиона, што је укупно 20 милиона за становнике општине Бачка Паланка који желе да се пријаве за неку од мера ради побољшавања енергетске ефикасности у њиховим домовима, додаје Бранислав Шушница.

Инвестиција која је такође обележила 2024. годину јесте изградња Дневног боравка за децу и одрасле са сметњама у развоју.

-У договору са родитељима, донели смо одлуку да не журимо са отварањем, док не добијемо употребну дозволу, објекат неће бити отворен. Уложена су озбиљна средства у цео објекат, а у току је завршетак партерног уређења. Идемо ка употребној дозволи, тако да би Дневни боравак требао да почне са радом крајем јануара 2025. године, рекао је председник Шушница.

Становници насељених места општине имали су великих проблема када је у питању здравствена заштита. Лекара који желе да раде у сеоским амбулантама је све мање, неретко један лекар опште праксе ради у више села, па је током дана био доступан свега неколико сати. Општина Бачка Паланка одлучила је да лекаре мотивише тако што ће онима који се запосле на селу дати додатних 30.000 динара на плату, док је за медицинске сестре тај износ 20.000 динара. Поред тога, Општина је и ове године из буџета издвојила 25 милиона динара за дуг Дома здравља.

-Ми смо крајем 2023. године определили 20 милиона динара, како би покушали да санирамо што пре дуг Дома здравља који је настао услед тужби запослених. Крајем 2024. године за исту намену дали смо 25 милиона како би наставили смањивање дуга. Ту су у додаци на плату медицинским радницима који се определе за рад на селу како бисмо покушали да задржимо људе на селу, односно да им пружимо основну здравствену заштиту, додаје наш саговорник.

Општина Бачка Паланка једна је од ретких локалних самоуправа која и даље има своје апотеке. Санирани су дугови Дома здравља, при којима апотеке раде, а уједно је обезбеђено функционисање Дома здравља, чији је рачун био у блокади јер су га радници тужили за путне трошкове. Општина Бачка Паланка осигурала је да Дом здравља несметано може да ради и да набавља лекове за апотеке које раде у његовом саставу.

Када су у питању пројекти у 2025. години, пажњу јавности привукла је и вест да ће општина финансирати изградњу свлачионица у Обровцу, за ФК „Борац“.

-Деца тренутно тамо тренирају у тешким условима, тако да ће са овом инвестицијом деца ће бити у једном сигурном објекту, изјавио је Бранислав Шушница.

У току је и гасификација насељених места у општини Бачка Паланка. Како нам је рекао председник општине Бачка Паланка, комплетни радови у свим местима би требали бити готови до почетка грејне сезоне у 2025. години.

Д. Ј. Бујак

Настави са читањем

Општинске вести

Од 1. фебруара поскупљење комуналних услуга

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Фото: ЈКП Комуналпројект

Програмом пословања ЈКП „Комуналпројект“ за 2025. годину, који је усвојила Скупштина општине Бачка Паланка предвиђено је поскупљење комуналних услуга од 1. фебруара 2025. године. Поскупљење од 10 одсто се односи на одржавање мерних места за пијаћу воду и трошкове сахрањивања. 


На званичном сајту Општине Бачка Паланка као и на огласној табли 30. децембра објављени су кориговани ценовници за наведене комуналне услуге.

Обавештење о корекцији цена погребних услуга – сахрањивање у Бачкој Паланци и насељеним местима општине са детаљним ценовником можете погледати ОВДЕ.

Детаљан ценовник основних комуналних услуга са корекцијама цена одржавања мерног места у општини Бачка Паланка погледајте ОВДЕ.

-Планирани приходи предузећа за 2025. годину износе око 949,8 милиона динара, а планирани расходи износи нешто мање од 948,4 милиона динара. Планирана добит за 2025. годину износи 1,4 милиона динара. Следеће године је, у складу са Уредбом Владе Србије, планирано повећање зарада запослених за 8 одсто. Саставни део Програма пословања је План инвестиција из општинског буџета који износи 39,7 милиона динара без ПДВ-а, а односи се на водовод, канализацију и одржавање гробља. Од 1. фебруара 2025. године је планирано повећање цена основних комуналних услуга у граду и насељеним местима за 10 одсто. Поскупљење се односи и на одржавање мерног места за пијаћу воду и трошкова сахрана, изјавила је раније извршна директорка ЈКП „Комуналпројект“ Јелена Којић.

Редакција

Настави са читањем

Општинске вести

Санираће се кров на Римокатоличкој цркви

Клик на вести

Објављено

-

Објавио:

Фото: Недељне новине

Општинско веће је  27. децембра донело решење о опредељивању грађевинског материјала за покривање крова на Римокатоличкој цркви „Безгрешно зачеће Блажене Девице Марије“ у Бачкој Паланци.


Ради се о 1.000 комада бибер црепа добијених из робних резерви још прошле године, који се налази на депоу у Багремари. Седницом је председавао члан Општинског већа Милорад Париповић.

-Поступајући по молби Римокатоличке цркве је председник општине Бранислав Шушница 24. децембра упутио предлог Општинском већу од кога се тражи да за потребе покривања крова на Римокатоличкој цркви у Бачкој Паланци определи 1.000 комада бибер црепа. Наиме, Савет за безбедност Општине је донео одлуку да се што пре санирају Римокатоличка црква у Бачкој Паланци, као и цркве у Обровцу и Младенову. Разлог је што се налазе у близини школа, а и туда грађани пролазе. Они су то на прописан начин оградили, али то није довољно, рекао је члан Општинског већа Мита Лачански.

Поступајући по препоруци Владе Србије која се односи на послодавце који би требали да омогуће запосленима да не раде на Бадњи дан, 6. јануара, Општинско веће је донело Закључак по коме запослени у органима Општине могу да користе тај дан као нерадни.

-Определили смо се да прихватимо ту препоруку према којој православни верници који обележавају празнике по Јулијанском календару неће радити 6. јануара, рекла је начелница Општинске управе Рајка Појужина.

Пред члановима Општинског већа се нашло и усвајање Закључка о евидентирању имовине у пословним књигама на којој је Општина Бачка Паланка уписана у листовима Катастра непокретности као ималац права својине и исказивање њихове вредности у финансијским извештајима.

-Државна ревизорска институција је наложила да се непокретности на којим је уписана Општина Бачка Паланка у јавној својини евидентирају и да се у пословним књигама искаже њихова књиговодствена вредност. Овим Закључком се налаже Одељењу за финансије и буџет Општинске управе да изврши неопходна књижења, да све непокретности у јавној својини евидентира и искаже њихову књиговодствену вредност. Такође, налаже се и индиректним буџетским корисницима да са 31.12.2024. године у делу који се односи на евиденцију нефинансијске имовине исту воде у ванбиласној евиденцији као корисници с обзиром да је та имовина у јавној својини Општине, навела је Рајка Појужина.

Усвојене су и измене Правилника о ближим условима и поступку за остваривање права на накнаду трошкова за услуге персоналне асистенције које је образложила руководитељка Одељења за друштвене делатности Вера Жарковић.

-Општина Бачка Паланка се стара о задовољавању потреба грађана у области социјалне заштите и из буџета локалне самоуправе се финансирају дневне услуге у заједници, а једна од тих услуга је и персонална асистенција. Измене овог Правилника се односе на вредност радног часа услуге који се обрачунава са порезима и доприносима по нето основици за остале запослене на пословима социјалне заштите при чему се примењују коефицијент за обрачун плата медицинске сестре у установама социјалне заштите са четвртим степеном стручне спреме. Ово утврђује Центар за социјални рад, рекла је Вера Жарковић.

Општинско веће је усвојило и планове активности и финансијске планове за 2025. годину Туристичке организације Општине, Народне библиотеке „Вељко Петровић“, Установе „Културни центар“ и Установе за спорт „Тиквара“.

Д. З.

Настави са читањем

Najčitanije